| Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: @NDRIY, FiM, KISLUY  
FAQ
KISLUYДата: Неділя, 18.01.2009, 23.47.52 | Повідомлення # 1
Генерал-лейтенант
Группа: Адміністратори
Сообщений: 8
Репутация: 2
Статус:
Нагороди :
Деякі правила щодо гри cs1.6 5х5:

1. Ігра розпочинається з ножів!!!

а). Жодна інша зброя, окрім ножів, не використовується, включаючи гранати!!

карта de_dust2:
обивді команди просуваються у напрямку "довжина" і починають різатись:), див. пункт а).
карта de_inferno:
обивді команди просуваються у напрямку "центр" і починають різатись:), див. пункт а).
карта de_nuke:
обивді команди просуваються у напрямку "двір" і починають різатись:), див. пункт а).
карта de_train:
обивді команди просуваються у напрямку "центр, вагони" і починають різатись:), див. пункт а).
Ну і так далі....... команди висуваються у ті напрямки де найкоротший шлях для зустрічі + місце для битви!!!
Та команда яка виграє раунд має право на вибір "респу" (terror або counter terrorist). Після чого йде рестарт.

2. Далі йде звичайна ігра, проте не забуваємось за рахунок!!!
Обмін респами відбувається лише тоді коли сума очків двох команд буде рівна 15.
Після чого команди міняються місцями. Рестарт ігри(рахунки обнулюються, але ігра іде до тих пір поки сума очків однієї з команд не буде рівною 16)

 
DocДата: Пятниця, 23.01.2009, 15.12.20 | Повідомлення # 2
Рядовой
Группа: Користувачі
Сообщений: 8
Репутация: 1
Статус:
Quote
гра іде до тих пір поки сума очків однієї з команд не буде рівною 16

Незабудьте про овертайм, якшо рахунок буде 15 - 15. Тайм 3 раунди, потім зміна сторін, знов 3 раунди. Грають поки якась з команд не буде мати відриву в 2 очки (19-17 наприклад)
зі: Овертайм проводиться при mp_startmoney 3000 (або 6000) точно не пам'ятаю.
Настройки:
mp_freeztime 15
mp_friendlyfire 1
mp_c4timer 35
mp_roundtime 2.5


Сообщение отредактировал Doc - Пятниця, 23.01.2009, 15.13.41
 
KISLUYДата: Вівторок, 10.02.2009, 15.32.52 | Повідомлення # 3
Генерал-лейтенант
Группа: Адміністратори
Сообщений: 8
Репутация: 2
Статус:
Нагороди :
А також не забуваємося
Сервер повенен бути налаштований таким чином, щоб коли ставиш бомбу в останні секунди раунда ((mp_roundtime 2), тобто при закінченні 2-ї хвилини) то час зупиняється на 35 секунд (тобто на той час, який є відведений для бомби (mp_c4timer 35))
 
DocДата: Неділя, 01.03.2009, 11.44.44 | Повідомлення # 4
Рядовой
Группа: Користувачі
Сообщений: 8
Репутация: 1
Статус:
повинен?? Ну так напиши пліз "налаштування" шоб час зупинявся. В нас на сервері стоїть mp_roundtime 2.5 тобто ви маєте той самий час на установку і на підрив бомби (і навіть більше ), що і при mp_roundtime 1.75(2)

Додано (01.03.2009, 11.44.44)
---------------------------------------------
Я колись побачу відповідь? Одним словом поки нема налаштувань - раундтайм буде 2.5 (тобто 2хв 30 сек) , с4 - 35. Якшо будуть налаштування поставим 1.75. Без обід.

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025